کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی

کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی
درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی و آدرس nisha744.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





1. New bie : به هکرهای مبتدی گفته می شود .
2. Lammer : به New bie های پرمدعا گفته می شود .
3. Black Hats : با Crackers از آنها یاد می شود ، اینگونه افراد به اطلاعات و سیستم های رایانه ای از قبیل سیستم های امنیتی بانک ها ، سایتهای اینترنتی و همچنین سیستم های خانگی Client ها آسیب می رسانند و هیچگونه پایبندی به موازین اخلاقی و قانونی ندارند .
4. White Hats : از آنها به عنوان شوالی های دنیای هک یاد می شود ، اینگونه افراد از دانش خود در راه درست استفاده می کنند و معمولا به عنوان مشاوران امنیتی ، مدیران سیستم های رایانه ای و برنامه نویسان مشغول به فعالیت هستند و هیچگونه ضرر و زیانی به سیستم های رایانه ای نمی رسانند و در حقیقت نقش Helper را ایفا می کنند و به کمک مردم می پردازند و دانش خود را در اختیار همگان می گذارند ... .
5. Gray Hats : از آن ها به عنوان مرز میان دسته سوم و چهارم هکرها یاد می شود ، بدینصورت که اینگونه افراد هم به عنوان Cracker و هم به عنوان Helper در دنیای هک نقش ایفا می کنند . یعنی بدینصورت که هم به سیستم های رایانه ای ضرر می رسانند و هم به عنوان مشاوران امنیتی به مردم کمک می رسانند .

تعریف چند اصطلاح - Dofinitions Of Expressions
Ping : جهت فرستادن data به كار می رود و محاسبه سرعت رفت و برگشت و موارد دسترسی را Ping كردن گونید .
Whoise : پیدا كردن IP و ردیابی مكانی آنرا گونید .
Server.exe : یك فایل اجرائی است كه كلا در نرم افزار Sub Seven پایه و اساس ورود به سیستم های رایانه ای به و جود این فایل اجرائی بنا شده ، نه تنها نرم افزار Sub Seven بلكه تمامی نرم افزارهائی كه مانند ساب سون احتیاج به یك فایل اجرائی Server.exe دارند . در حقیقت فرد هك كننده یا هكر یك فایل اجرائی Server.exe كه حال می تواند به هر اسمی دلخواه باشد را از طرق مختلف كه بعدا در مورد آن توضیح داده خواهد شد برای شخصی در اینترنت ارسال می كند و هنگامیكه آن فرد Server.exe را اجرا كند فقط با یك كلیك ماووس ، شخص هكر می تواند توسط فایل Client كه توضیحات بیشتر نیز در مورد این فایل بعدا گفته خواهد شد ، امكان ارتباط با كامپیوتر شخص هك شده را خواهد یافت و می تواند به طور كلی بر كامپیوتر فرد هك شونده در زمانی خیلی كم كنترل پیدا كند .
: Victimبه كامپیوتری اطلاق می شود كه فایل اجرائی Server.exe روی آن اجرا شود در اصل یعنی كامپیوتر قربانی و هك شونده .
: Subبه معنی تحت ، تابع ، مادون ،‌ فرع ، جای كسی را گرفتن و جایگزین كردن می باشد .
IP/TCP : مخفف Internet Protocol می باشد و یكی از پروتكل های مورد استفاده در اینترنت می باشد .
Port : مقادیری مجازی هستند كه در ارتباطات مبتنی بر TCP/IP كاربرد دارند و برنامه های شبكه از طریق آن ها به سرویس های مختلف دست می یابند ، محدوده Port ها بین صفر تا 65535 می باشد كه از شماره صفر تا 1023 رزرو شده می باشد . مثلا سرویس http كه به منظور مشاهده صفحات web به كار می رود روی Port شماره 80 فعال است . در حقیقت در دنیای هك Sub Seven ، كامپیوتر خانه اصلی اینترنتی مورد نظر می باشد . IP آدرس اینترنتی این خانه مورد نظر می باشد .Port درب های ورودی به این خانه می باشد Server.exe در این خانه وظیفه جاسوسی به صورت یك دوربین مخفی و مدار بسته را ایفا می كند . شخص هكر برای جاسوسی به كامپیوتر قربانی با ارسال یك فایل اجرائی حمله ور شده ابتد امی بایست آدرس این خانه یا كامپیوتر قربانی رو بدست بیاورد كه خانه اصلی ID شخص مورد نظر می باشد مانند Yahoo ID و حال هكر احتیاج به آدرس دارد كه IP آدرس این خانه یا کامپیوتر می باشد كه از چند كاركتر بصورت عدد تشكیل شده مانند مثال : 216.156.98.42 كه این اعداد از 0 تا 256 متغیرند و در هر بار متصل شدن به اینترنت این اعداد تغییر پیدا می كند و این IP ها از سوی ISP هائی كه Account در اختیار User كاربر می گذارند اختصاص داده می شود و هر ISP برای خود IP مخصوصی دارد و تعدادی IP در اختیار دارد كه به Userها اختصاص می دهد . حال هكر احتیاج به این دارد كه بداند چه درب هائی برای ورود به این خانه وجود دارد كه در اصطلاح Port تلقی می شود و پورت ها از عدد 0 تا 65535 متغیرند كه در ویندوزهای 98 براحتی می توان وارد این سیستم عامل ها شد ولی در ویندوزهای XP به دلایل امنیت فایروالی و حفاظت اكثر پورت های فعال كه این مزیت را این سیستم عامل ها دارند نمی توان براحتی وارد شد و به سختی این كار امكان پذیر است . حال شخص هكر احتیاج به یك دوربین مخفی و مدار بسته دارد كه از آن بعنوان فایل اجرائی Server.exe یاد می شود كه با كنترل بر این فایل اجرائی شخص هكر می تواند بر تمامی حركات افراد داخل خانه یا همان كامپیوتر قربانی هك شده Victim تسلط پیدا كند . و در آخر این كه یك پست الكترونیكی E-mail واقع در سایت هات میل Hotmail احتیاج است كه تمامی اعمال ضبط شده بوسیله فایل اجرائی Server.exe اعم از بدست آوردن IP ، Port و تمامی پسوردهای Save شده در كامپیوتر Victim و …….. با هربار وصل شدن كامپیوتر قربانی ویكتیم به اینترنت با فرستادن یك نامه الكترونیكی مایلmail ساده از سوی شخصی نامعلوم از سایت هات میل Hotmail به پست الكترونیكی E-mail شخص هكر ، وی را از دانستن IP-Port با خبر می سازد.
آماده سازی فایل اجرائی Server.exe ؛ تذكر : ابتدا می بایست نرم افزارهای ویروس یاب خود را به دلیل اینكه همین فایل اجرائی Server.exe نوعی ویروس تروجان تلقی می شود از کار انداخت یا غیرفعال كرد . برای استفاده از Sub seven ابتدا باید فایل اجرائی Server.exe را بطور كامل بشناسیم و طراحی اش كنیم . پس از بازكردن پوشه Sub seven سه فایل اجرائی exe.* برای ما قابل یافت می باشد . اولین آن فایل Server.exe می باشد كه باید برای شخصی در اینترنت فرستاده شود كه این فایل اجرائی قابلیت كمی دارد ، پس برای تنظیم و افزایش قابلیت باید از فایل اجرائی Editserver.exe استفاده شود و پس از تنظیم برای شخصی در اینترنت به طرق مختلف فرستاده شود . برنامه Client برای برقراری ارتباط با Server استفاده می شود . همانگونه كه قبلا گفته شد نیاز به یك فایل اجرائی بنام Server.exe داریم كه باید روی Victim اجرا شود ، بدین منظور در پوشه Sub Seven برنامه Editserver را انتخاب كرده ، در پنجره باز شده دو گزینه وجود دارد :
run inadvance mode - run innormal mode
run inadvance mode : كه قسمت اول برای كاربران حرفه ای است پس بهتر است كه شما گزینه دوم را انتخاب كنید .
run innormal mode : حال این گزینه را انتخاب كنید صفحه Editserver پس از انتخاب باز می شود كه دارای 8 گزینه و صفحه
می باشد . گزینه server seting : پس از انتخاب این گزینه در صفحه آن قسمت های مختلفی ظاهر می شود كه مرور می كنیم .
Port : این گزینه شماره درگاهی است كه توسط آن با فایل Server.exe خود ارتباط برقرار می كنید .
تذكر : از انتخاب Port های 0 تا 1023 خودداری كنید چون رزور شده است و بعنوان مثال یا پورتی را که خود برنامه انتخاب کرده و یا اینکه از Port شماره 30000 به بعد پورت های مورد نظر خویش را انتخاب كنید .
Password : این گزینه برای حفاظت از Server به كار می رود به طوری كه فرد دیگری نتواند با Server ی كه شما ایجاد كرده اید ارتباط برقرار كند مزیت آن این است كه اگر هكر دیگری به Victim راه پیدا كند بدون Password نمی تواند از Server شما استفاده كند re-enterpassword : این گزینه جهت جلوگیری از اشتباه به هنگام وارد كردن Password به كار می رود .
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت دوم)

Victim name : این گزینه نام كامپیوتری است كه شما فایل Server.exe را برای آن ارسال می كنید و هر اسمی می تواند باشد .
portec password : با انتخاب این گزینه برای حفاظت از تغییر توانائی هایServer بعد از ارسال آن یك Password درونی برایServer می گذاریم كه برای تغییر دادن تنظیمات می باشد .
re-enterpassword : این گزینه جهت جلوگیری از اشتباه به هنگام وارد كردن Password به كار می رود .
use random port : با انتخاب این گزینه هر باری كه Victim به اینترنت متصل می شود Server به صورت تصادفی یك شماره Port را به Victim اختصاص می دهد و پیشنهاد می شود كه این گزینه را فعال نكنید ،چون با تعیین Server , Password محافظت می شود.
melt server after installation : با انتخاب این گزینه Server بعد از جدا شدن بر روی Victim خود را ناپدید می كند ، بدین ترتیب عین اجرای عملیات خود برای هیچكس قابل دیدن نیست . در اصل شما می توانید با انتخاب كردن این گزینه فایل Server.exe را بعد از اجرا شدن به حالت Hidden یا مخفی در بیاورید تا كسی از هویت اصلی آن با خبر نشود و بصورت مخفیانه عملیات محوله به خویش را انجام دهد .
wait for reboot : با انتخاب این گزینه Server تا زمان راه اندازی مجدد Victim توانائی انجام وظایف محوله خویش را نخواهد داشت ، اگر این گزینه را فعال كنیم باعث می شود كه Server تا زمانی كه Reset نشود فعالیت خود را آغاز نكند .
تذكر : بدیهی است از انتخاب كردن گزینه فوق صرف نظر شود .
server filename : با انتخاب این گزینه Server در هر بار اتصال به اینترنت به صورت تصادفی یك نام جداگانه را به Victim اختصاص می دهد .
specify : با انتخاب این گزینه Server به صورت دائمی نامی را به Victim اختصاص می دهد و شما می توانید با انتخاب كردن این گزینه یك نام دائمی برای Victim خود داشته باشید كه می توانید همان اسمی رو كه قبلا به victim name خود اختصاص داده اید را در این جا انتخاب كنید .
گزینهstartup methods : صفحه اصلی آن گزینه هائی مربوط به محل ذخیره سازی Server و نام Server به هنگام بالا آمدن و برخی گزینه های دیگر می شود كه توصیه می شود این گزینه ها ( تنظیمات آن ها ) را به هیچ عنوان تغییر ندهید .
گزینه notifications : این گزینه به ترتیب مراحل زیر فایل Server.exe را بسیار قدرتمند می سازد .
add ICQ notify : با انتخاب این گزینه اطلاعاتی در مورد Server شما شامل شماره Port و ….. را به ICQ شما ارسال می كند كه این گزینه مدنظر ما نمی باشد ولیکن اگر ICQ دارید حتما استفاده نمائید چون به تجربه ثابت کرده که خوب کار می کند .

add e-mail notify : با انتخاب این گزینه اطلاعاتی در مورد Server شما شامل شماره Port و ….. را به e-mail شما در سایت هات میل ارسال می كند كه در اصل این گزینه مدنظر ما می باشد .
تذكر : توجه داشته باشید كه حتما باید e-mail انتخابی شما از سایت هات میل باشد ، زیرا فایل Server.exe در فرستادن مایل به سایت های دیگر مانند سایت Yahoo مشكل دارد و در سایت هات میل به راحتی می تواند مایلی از سوی كامپیوتر Victim در هر بار اتصال Victim به اینترنت حاوی اطلاعات خواسته شده از سوی شما از قبیل شماره IP ، Port ، كلیه Password های save شده و ….. را ارسال كند . در ضمن هر جائی كه از شما e-mail خواشته شده سعی كنید یك e-mail بدهید یعنی در حقیقت e-mail انتخابی شما در هر گزینه كه خواسته شده یكی باشد و متغیر نباشد .
add IRC notify : با انتخاب این گزینه اطلاعاتی در مورد Server شما شامل شماره Port و ….. را به IRC شما ارسال می كند كه این گزینه مدنظر ما نمی باشد .
add SIN notify : این گزینه به دلیل كاربرد محدودی كه دارد توضیح داده نمی شود .
add CGI notify : این گزینه به دلیل كاربرد محدودی كه دارد توضیح داده نمی شود .
more info : این گزینه به منظور ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با پنج گزینه بالا به كار می رود دراصل Help گزینه های بالا حساب می شود .
current notifications: یك كادر آبی رنگ است كه پس از ایجاد یك notifications آن را درون این جعبه لیست مشاهده خواهید كرد كه به منظور پاك كردن آن كافی است روی آن دوبار كلیك كنید .
گزینه binded files : در حقیقت صفحه اصلی این گزینه اهمیت زیادی دارند ، بدینصورت كه می توان فایلهای اجرائی و استخراجی را به Server طراحی شده خویش الصاق كرده و بابت این است كه دریافت كننده Server یعنی شخص هك شده متوجه اصل هویت فایل Server.exe نشود . كه اگر این فایلهای اجرائی یا استخراجی كه شما از هارد خویش انتخاب می كنید به فایل اصلی Server.exe الصاق شود به محض اجرای Server آن فایلها هم اجرا می شوند . عزیت این كار این است كه می توان فایل اصلی Server.exe را با یك فایل اجرائی ، مثلا : فایلهای صوتی و تصویری الصاق كرده و هویت اصلی آن Hidden یا مخفی شود و همچنین اگر فایل اصلی Server.exe را با فایلهای استخراجی الصاق كنید ، پس از اجرای Server فایلهای استخراجی جدا شده و در همان محل نمایان می شوند . تذكر : در این جا فایلهای اجرائی همان فایلهای صوتی یا تصویری mp3.* و … می باشد و فایلهای استخراجی همان فایلهای txt.*می باشد و به صورت یك متن دلخواه می تواند باشد .
با انتخاب كردن كید add web plugin شما می توانید plugim هائی از اینترنت دریافت كرده و بدون اینكه شخص هك شده متوجه شود با هر بار برقراری ارتباط با Server در كامپیوتر Victim ، پلاگینهائی از اینترنت , خوده Server دانلود كرده و روی Victim نصب می نماید . تذكر : برای این كار می بایست آدرس معتبری را در قسمت خواسته شده وارد كنید كه هر بار Victim به اینترنت وصل می شود plugin های مدنظر بر روی Victim بوسیله Server كار گذاشته شود كه با وجود plugin های موجود در پوشه Sub Seven احتیاجی به فعال كردن این گزینه نیست .

گزینه restrictions : از این قسمت برای محدود كردن عملكرد Server استفاده می شود . با فعال كردن گزینه enable filter و فشردن كلید add allowed feature می توان دستوراتی را كه در نظر دارید توسط Server اجرا شود را انتخاب كنید ، كه این دستوارت نیز در قسمت Clinet وجود دارد .
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت سوم)

و اما معرفی چند دستور از هفتاد دستوری كه در قسمت all allowed feature …. وجود دارد :
تذكر : تمامی این دستورات بدون اینكه شخص هك شده متوجه شود در سیستم Victim می توان انجام گرفت .... !

server option ها : دستورات اختیارات در Server
server options . update server : دستور جایگزین کردن Server جدید .
server options . restar server : دستور ریست كردن و از كار انداختن عملیات محوله به Server .
server options . close server : دستور بستن و از كار انداختن موقت عملیات محوله به Server .
server options . remove server : دستور پاك كردن كامل Server از سیستم Victim .
server options . change password : دستور تغییر دادن پسورد Server .
server options . change victim name : دستور تغییر نام Victim .
server options . change port : دستور تغییر شماره Port داده شده به Server و ... .
file manager ها : دستورات مدیریت فایل های Victim بوسیله Server :
file manager . rename file : دستور تغییر نام فایلها در هارد دیسک Victim .
file manager .download file : دستور دانلود كردن كامل هر فایل دلخواهی از سیستم Victim .
file manager . play wav file : دستور فعال کردن فایلهای صوتی و اجرا كردن فایلهائی با فرمت wav در سیستم Victim .
file manager . change wallpaper : دستور تغییر وال پیپر صفحه دكستاپ سیستم Victim .
file manager . delet files : دستور پاك كردن كامل فایل ها از سیستم Victim .
file manager . delet folders : دستور پاك كردن كامل شاخه ها یا پوشه ها از سیستم Victim .
file manager . make folders : دستور ساختن شاخه ها یا پوشه ها در سیستم Victim .
capture ها : دستورات دستگیری ، اسیر كردن و تسخیر كردن كامل Victim بوسیله Server :
capture . mouse clicks : دستور تغییر دگمه های كلیك راست و چپ ماووس .
capture . webcam capture : دستور فعال كردن وب كم شخص هك شده در سیستم Victim .
fun ها : دستورات شوخی كردن با شخص هك شده :
fun1 . show picture : دستور دیدن عكسی كه شخص هك شده مشاهده می كند .
fun1 . print text : دستور چاپ یك متن دلخواه بوسیله چاپگر Victim .
fun2 . change resolution : دستور تغییر وضوح و تحلیل تصاویر Victim .
fun2 . change window color : دستور تغییر رنگهای Appearance سیستم عامل ویندوز Victim در قسمت .Display Properties
fun2 . restart computer : دستور ری استارت كردن كامپیوتر Victim .
password ها : دستورات بدست . Victimآوردن پسوردهای Save شده یا تغییر آن هادر سیستم
passwords . screen saver : دستور بدست آوردن پسورد Save شده محافظ صفحه نمایش ویندوز Victim .
passwords . e - mailing password : دستور بدست آوردن پسورد e-mail شخص هك شده در Victim .
passwords . ICQ : دستور بدست آوردن پسوردهای حساب های ICQ .
passwords .cached : دستور بدست آوردن پسوردهای Save شده در Victim .
passwords . recorded : دستور بدست آوردن پسوردهائی كه در حال ثبت و ضبط است در Victim .
و ……… كه خیلی از این دستورات در اینجا بنا به سادگی ، از گفتن آنها پرهیز می شود .
گزینه add manual command با اینكه برای كاربران حرفه ای است ولیكن در اینجا كاربرد چندانی ندارد ، چرا كه از گزینه قبلی برای طراحی دستورات لازم استفاده شده است و این گزینه مدنظر ما نمی باشد ولی می توان به یك دستور برای طراحی ستورات لازم كاربران حرفه ای اشاره كرد ؛ دستور +++HTL : این دستور برای از كار انداختن Modem به كار می رود و با از كار انداختن پیاپی موجب سوختن Modem و از كار افتادن دائم این قطعه سخت افزاری مهم برای متصل شدن به اینترنت می شود . با فشردن كلید delete می توان دستورات انتخاب شده رو كه كاربردی برای ما ندارد را از لیست مذكور حذف كرد ... .

گزینه e-mail all pressed key to : این گزینه به Server اختیار می دهد كه لیست تمامی كلیدهائی كه فشرده شده است را به آدرس پست الكترونیكی e-mail شما در سایت هات میل بصورت یك مایل نامه الكترونیكی ارسال كند ، كمااینكه اجرای این قسمت نیاز به key plugin دارد .
e-mail all password to : این گزینه به Server اختیار می دهد كه لیست تمام پسوردهای سیو شده Victim را به آدرس پست الكترونیكی e-mail شما در سایت هات میل بصورت یك مایل نامه الكترونیكی ارسال كند ، كمااینكه اجرای این قسمت نیاز به password pluginدارد .
e-mail recorded password to : این گزینه به Server اختیار می دهد كه لیست تمام پسوردهای اینترنتی سیو شده Victim را به آدرس پست الكترونیكی e-mail شما در سایت هات میل بصورت یك مایل نامه الكترونیكی ارسال كند ، كمااینكه این قسمت نیاز به password plugin دارد .
تذكر : با فعال كردن قسمت اول و وارد كردن e-mail خود در جعبه متن این قسمت Server موظف به فرستادن كلیدهای فشرده شده تا قبل از اتصال به اینترنت می شود و دو گزینه بعدی Server را موظف به فرستادن تمامی لیست شامل Password های Save شده پس از اتصال به اینترنت به e-mail شما می شود .
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت چهارم)

exe icon / otherگزینه
configure error message
enable fake error message : با فعال كردن این گزینه ، هنگامیكه Server روی Victim اجرا می شود . یك پیغام جعلی جهت رد گم كردن به نمایش در می آید . با انتخاب این گزینه برای اینكه پیغام جعلی نمایش داده شود ، ابتدا یك icon اخطارآمیز از میان icon های موجود انتخاب كرده كه در سمت چپ پیغام ظاهر می شود. در مرحله بعد كلیدهائی را كه می خواهیم در حقیقت پاسخ سئوال error طرح شده از سوی ما باشد در پیغام جعلی جایگزین می كنیم و از قسمت buttons آنها را انتخاب كرده جایگزین می كنیم . حال در مرحله آخر می بایست متن پیغام رو نسبت به سلیقه خود ویرایش كرد كه موضوع این پیغام جعلی را در قسمت : title و نوع متن را در قسمت : text تایپ می كنیم . حال برای اینكه یك بار تست بكنید كه پیغامتان با icon انتخابی شما و همچنین متن مورد نظر شما به چه صورت ویرایش شده كافیست یك بار كلید test message را فشار دهید تا پیغام جعلی شما با ویرایشی كه انجام داده اید نمایان شود . هم اكنون نوبت به Save كردن این پیغام جعلی رسیده كه شما میتوانید با کلیک بر روی ok آن را ذخیره نمائید
[download from web : for more infohit ' add file ' and ' help ] : از این مجموعه برای دریافت فایل از اینترنت استفاده می شود كه به دلیل كاربرد كم این گزینه ها از توضیح آن اجتناب می شود .
change server icon : با استفاده از این مجموعه می توان شكل ظاهری فایل Server را با الصاق كردن چند عكس تغییر داد .
حال این سئوال به ذهن شما خطور می كند : با وجود پیغام جعلی error ، الصاق عكس چه فایده ای دارد ؟
پاسخ : الصاق كردن فایل اجرائی به صورت تصویر یا …. حتی یك متنی ساده می تواند هویت فایل Server را تغییر دهد ، بدین صورت كه وقتی شخص هك شده این فایل را اجرا نماید اگر ما گزینه بالائی را فعال نكرده باشیم ، منظور همان گزینه ای كه پیغام جعلی را می سازد enable fake error messag : ، حال با اضافه كردن یك یا چند عكس به فایل Server وقتی شخص هك شده فایل Server را اجرا نماید اكنون به جای error یا فرمان جعلی عكس ها ظاهر می شوند . ولی در حقیقت این عكس ها فقط برای رد گم كردن هست و در اصل فایل Server هنوز باقی است .
توجه : با انجام دادن این كار تا حدودی از شناسائی فایل Server جلوگیری می شود و شك فرد هك شده به شما كم می شود .
ابتدا گزینه change server icon را فعال كرده و در قسمت پائین یك icon از میان 208 ، icon موجود انتخاب كرده و شكل ظاهری آن نیز در گوشه پائینی سمت راست صفحه ظاهر می شود در قسمت exe icon : ، اگر icon مورد نظر شما در این صفحه وجود نداشت می توان با فشردن كلید load from file ، آیكون مورد نظر خود را از روی hard disk بارگذاری كرد . كلید default icons شكل ظاهری icon انتخابی را به شكل اولیه باز می گرداند . اكنون مرحله آخر برای طراحی Server خود رسیده . بر روی كلید save as كلیك كرده و محل یا paht ی كه می خواهید فایل اجرائی Server.exe در آنجا ذخیره شود را انتخاب می كنید و سپس در قسمت File name : نام Server خویش را انتخاب كرده یا به همین اسم یا به هر اسم دلخواهی كه خودتان در نظر دارید و در قسمت Save as type : پسوند exe را انتخاب می كنید البته می توانید all files كرده و هر پسوندی كه دلتان خواست رو انتخاب كنید ولی در این جا پسوند exe مدنظر ما می باشد و باید با پسوند exe باشد . به عنوام مثال می توانید نام Server خود را ali.exe و ….. بگذارید . حال Server شما آماده ارسال از طرق مختلف می باشد . پس از آماده سازی Server نوبت ارسال آن فرا می رسد . طبق آزمایشات و تحقیقات انجام شده ، بهترین روش برای فرستادن Server استفاده از اتاق های گفتگو مانند chat room ها و در حالت كلی استفاده از پیغام رسان های اینترنتی مانند yahoo messenger می باشد .
چناچه مثلا شما در حال chat با دوست خود یا Victim در سایت yahoo هستید ، یا در یك اتاق گفتگو یعنی همان room ها حضور دارید می توانید از طریق گزینه send file فایل Server خود را به شخص مورد نظر ارسال دارید . بعد از دانلود كردن این فایل و اجرای Server از طرف فرد هك شونده روی کامپیوتر Victim ، تمام notifization هائی كه هنگام طراحی Server ایجاد كرده اید مانند : add e-mail notify اطلاعات مورد نیاز را به آدرس پست الكترونیكی e-mail شما واقع در سایت هات میل ارسال می كند . حال برای ارتباط با Server نیاز به دانستن این اطلاعات دارید : از جمله شماره IP و Port و ……. . پس به صندوق پستی الكترونیكی خود واقع در سایت هات میل رفته و e-mail فوق الذكر را چك مایل كنید . حال مشاهده می كنید كه این مایل یا نامه الكترونیكی از طرف شخصی نامعلوم در سایت هات میل ارسال شده . به نام فرستنده و عنوان نامه توجهی نكرده و آن را باز كنید . البته ناگفته نماند اكثرا نامه ها بدون عنوان می آیند none . حال از میان اطلاعات دریافت شده بوسیله این مایل شماره IP و Port و شماره Password را یادداشت كرده و سپس فایل اجرائی client.exe را از پوشه Sub Seven انتخاب كرده و اجرا كنید .
تذكر : به علت سادگی بعضی از گزینه های برنامه Client از گفتن آنها اجتناب می شود و جستجو در مورد آنها با خود شماست و ما در اینجا گزینه های اساسی و مهم را توضیح می دهیم .
بعد از اجرای برنامه client باید IP را در قسمت destination : و Port را در قسمت port : وارد كنید و روی connect كلیك كنید ، اگر در طراحی Server پسوردی برای Server گذاشته باشید حال آن را باید در قسمتی كه ظاهر می شود و از شما پسورد را می خواهد وارد كنید . اگر در قسمت Status bar عبارت windows list received ظاهر شود به منزله ارتباط شما با Server می باشد. در سمت چپ برنامه Client نه انتخاب برای شما وجود دارد كه با انتخاب گزینه conection اطلاعاتی راجع Victim بدست می آورید.
گزینه pc info : با انتخاب این گزینه مجموعه اطلاعاتی را نسبت به طرف مقابل به شما می دهد و در قسمت more pc info اطلاعات بیشتری را نسبت به pc ifno در اختیار شما قرار می دهد . در قسمت server option می توانیم اطلاعات بیشتری مربوط به Server را ویرایش كنیم یا تغییردهیم بدینصورت كه گزینه change port : با انتخاب این گزینه می توان Port قبلی را تغییر داد كه هنگام برقراری ارتباط با Victim باید Port جدید را وارد كرد .
گزینه remove server : با انتخاب این گزینه میتوان Server را در كامپیوتر Victim از بین برد و اگر بخواهیم مجددا با Victim ارتباط برقرار کنیم باید Server دیگری بفرستیم .
گزینه set password : با انتخاب این گزینه می توان Password جدیدی برای Server انتخاب كرد .
گزینه remove password : با انتخاب این گزینه می توان Password را پاك كرده كه هیچ وقت نیازی به آن نباشد و با هر بار وصل شدن به Victim و وارد كردن IP و Port جدید پسورد را از ما نخواهد و همچنین در مراحل دیگر .
گزینه close server : با انتخاب این گزینه می توان ارتباط خود را با Server قطع كرد .
گزینه restart server : با انتخاب این گزینه می توان مجددا ارتباط خود را با Server برقرار كرد .
گزینه update server from file : با انتخاب این گزینه می توان فایل Server خود را به روز كرد .
گزینه scanner به ما امكان می دهد IP و Port های جدید را Search كرد .
با انتخاب گزینه keys / message و سپس در قسمت keyboard شما می توانید پنج انتخاب داشته باشید .
گزینه open keylogger را انتخاب كرد پنجره ای بنام key logger ظاهر می شود . در قسمت enable / key loger كه آیكون یك دست دارد ، لیست تمام قسمت هائی كه Victim در حال تایپ دارد را مشاهده كرد .
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت پنجم)

هائی از fun كردن ، یعنی شوخی كردن با Victim :
در قسمت disable keys شما می توانید كلیدهائی از key bord كامپیوتر Victim انتخاب كرد و آن ها را غیر فعال كرد كه این عمل به نوع خود یکجور دستور fun حساب می شود یعنی شوخی با Victim .
در قسمت replace keys شما می توانید جای دو كلید از key board كامپیوتر Victim را عوض كرد .
در قسمت clear keys شما می توانید صفحه ای كه قسمت های مختلف تایپ شده است را پاك كنید و یا اینكه مثلا اگر Victim در Chat yahoo messenger می باشد می توانید pm ها یا off هائی را كه برای طرف مقابلش می فرست را پاك كنید تا نوشته ای به طرف مقابل send نشود .
گزینه open logged key : با انتخاب این گزینه ، پنجره ای بنام logged keys ظاهر می شود . در قسمت get log keyss شما می توانید لیست تمامی كلیدهای فشرده شده ، حتی در زمانی كه Victim به اینترنت متصل نبوده و یا لحظه ای كه به اینترنت وصل هست یا بوده را برای شما پخش می كند و شما با زدن كلید logged keys to a txt file save all می توانید تمامی آنها را در هارد دیسک خویش ذخیره نمائید .
با زدن كلید delet all loged keys شما می توانید تمامی لیست كلیدهای فشرده شده را پاك كنید .
در قسمت matrix شما می توانید به صورتی نمونه ای كه در پنجره matrix opening text : داده شده است نوشته ای تایپ كرده و باز زدن كلید start matrix برای Victim بفرستید . و از قسمت font color: می توانید رنگ نوشته اتان را تغییر دهید .
از قسمت background color : می توانید صفحه ای كه در آن تایپ می كنید ، رنگش را تغییر دهید . با انتخاب گزینه msg manager یك پنجره ای بنام message manager ظاهر می شود كه می توانید به مانند گزینه ای كه در طراحی Server پیغامی جعلی ویرایش می كردید ، حال به همان صورت یك پیغام جعلی ویرایش كنید كه روی صفحه مانیتور Victim هر چند باری كه شما برایش Send كنید ظاهر شود و حتی این پیغام ها می تواند از error های مختلف و جعلی تشكیل یابد تا اخطارها و حتی پرسش هائی كه از داخل خوده سیستم عامل ویندوز میشود و … .
حال وقتی كه پیغام جعلی خود را ویرایش كردید ابتدا یك بار كلید test message را فشار می دهید تا برای شما آن متن پیغام جعلی را نمایش دهد بعد وقتی كه مورد تایید شما بود كلید send message را فشار می دهید تا بفرستد .
گزینه spy manager : با انتخاب این گزینه شما Server را مجبور به جاسوسی می كنید كه لیست تمام ارتباطات معروف گفتگو اینترنتی مانند aol . icq , msn , yahoo messenger را برای شما ارسال كند . كه با فشردن این گزینه پنجره ای بنام spies ظاهر می شود كه در آن گزینه های گفتگو اینترنتی فعال است و شما با انتخاب كردن هر یك می توانید به اطلاعاتی كه درآنها رد و بدل می شود دست یابید .
گزینه advance : روی گزینه find files رفته كلیك كنید دو قسمت رو ملاحظه می كنید . قسمت find files را كلیك كرده كه پنجره ای به همین عنوان ظاهر می شود و شما در آن می توانید تمامی فایلهای مورد نظر خورد را با هر پسوندی در قسمت find what : وارد كرده و در قسمت where : محلی را كه باید Server جستجو كند را انتخاب می كنید و در قسمت مربوطه وارد می كنید و سپس كلید search را در پائین فشار می دهید تا به Server دستور دهید تمامی فایلهای مدنظر را در مسیری كه انتخاب كرده اید جستجو كند و در قسمت show found files نتیجه را به شما اعلام دارد .
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت ششم)

گزینه password : در این گزینه قسمت های ذیل وجود دارد .
screen saver : با انتخاب این گزینه لیست Password های قسمت screen ( مخفی ) Victim را پیدا می كند .
ras password : با انتخاب این گزینه لیست تمامی شماره تلفن و حتی شماره موبایل و همچنین Password های اینترنتی ذخیره شده موجود در کامپیوتر Victim را به شما ارسال می كند .
aim passwoed : با انتخاب این گزینه لیست حسابهای aol را برای شما ارسال می كند .
گزینه mis cellanous : این گزینه دارای پنج قسمت می باشد :
قسمت file manager : با انتخاب این گزینه می توان كارهای مختلفی روی hard disk كامپیوتر Victim بدون اینكه شخص هك شونده متوجه شود انجام داد . بدین ترتیب كه با انتخاب درایو مدنظر از كامپیوتر Victim و با استفاده از Icon های و در اصل انتخاب هائی كه در سمت راست صفحه داده شده است كارهائی از قبیل : دانلود كردن فایل ، پاك كردن فایل ، refresh كردن مسیرهای جاری و همینطور پوشه ها ، شاخه ها ، ریشه ها و همچنین درایوهای داخل hard disk ، run كردن فایل ها ، ساختن شاخه ها و پوشه های جدید در مسیرهای مختلف ، فعال كردن فایلهای صوتی با پسوند wav ، عوض كردن wallpaper صفحه دكستاپ ، تغییر دادن نام فایل ها ، جستجو كردن فایل ها و همچنین دیدن تصاویر هارد دیسک Victim انجام داد .
گزینه fun manager : كه دارای نه انتخاب است :
قسمت screen capture : با انتخاب این گزینه پنجره ای بنام screen capture - disabled ظاهر می شود كه شما می توانید تصویری را كه Victimدر حال مشاهده است را مشاهده نموده و برای شروع كار كافیست روی گزینه ای كه آیكون عینك دارد بنام enable / disable screen capture رفته و اجرا كنید . در همین پنجره ای كه باز شده گزینه بنام full screen capture با آیكون یك ماینتور وجود دارد و شما با انتخاب این گزینه تمام صفحه ویندوز طرف مقابل را می توانید مشاهده كنید .
گزینه web cam : با انتخاب این گزینه شما می توانید به صورت مخفی و بدون اینكه شخص مقابل متوجه شود دوربین دیجیتالی وی را فعال كنید .
گزینه flip screen : با انتخاب این گزینه شما می توانید صفحه مانیتور Victim را با سه حالتی كه در اختیار شما می گذارد تغییر دهید
flip screen horizontally : با انتخاب این قسمت شما می توانید صفحه مانیتور Victim را افقی نمائید .
flip screen vertically : بانتخاب این قسمت شما می توانید صفحه مانیتور Victim را عمودی نمائید .
flip screen both vertically and horizontally : با انتخاب این قسمت می توانید صفحه انیتور Victim را ابتدا افقی و سپس عمودی نمائید .
گزینهmanager print : با انتخاب این گزینه پنجره ای بنام print در سمت راست ظاهر می شود و شما می توانید متنی مورد دلخواه را در كادری كه وجود دارد تایپ كنید و سپس با كلیدهای فعال تغییر font متن تایپی خود را ویرایش داده و با زدن كلید print متن مورد نظر را بوسیله چاپگر Victim چاپ نمائید كه این عمل به نوع خود باعث حیرت شخص هك شده می شود و در اصل نوعی عملیات fun حساب می شود .
گزینه open browser : با انتخاب این گزینه می توان سایت اینترنتی دلخواهی را در كامپیوتر Victim باز كرد ، بدینصورت كه در قسمت url : نام سایت مورد دلخواه را تایپ كرده و سپس كلید open browser را فشار می دهید .
گزینه windows color : این گزینه شخص هك شده را به حیرتی چند برابر وا می دارد . در حقیقت شما با این گزینه می توانید رنگ های موجود در ویندوز را به دلخواه خود تغییر دهید ، به این ترتیب كه شما با انتخاب این گزینه در سمت راست سه انتخاب با عنوانین ذیل دارید
[menu color start menu , other menus] : با كلیك كردن پنجره colorحاوی رنگ ها باز می شود كه شما با انتخاب رنگهای مورد دلخواه می توانید رنگ منوهای داخلی سیستم عامل ویندوز را تغییر دهید .
[3d face color task bar , buttons] : با كلیك كردن پنجره color حاوی رنگ ها باز می شود كه شما با انتخاب رنگهای مورد دلخواه می توانید رنگ task bar ها و همچنین تكمه های موجود را تغییر دهید .
[ widow color widow background] : با كلیك كردن پنجره colorحاوی رنگ ها باز می شود كه شما با انتخاب رنگهای مورد دلخواه می توانید رنگ زمینه پنجره های موجود را تغییر دهید .
گزینه Realistic matrix : این گزینه مانند همان قسمت matrix می باشد ، با این تفاوت كه محیط ایجاد شده در این قسمت بسیار كاملتر از گزینه matrix می باشد.
آموزش Sub Seven 2.2 (قسمت هفتم)آخر

گزینه fun other : دارای هفت انتخاب می باشد :
restart computer : با انتخاب این گزینه در سمت راست پنج انتخاب به شما داده می شود .
shutdown computer : با این انتخاب شما می توانید كامپیوتر Victim را shutdown نمائید .
power off computer : با این انتخاب شما می توانید برق را خاموش كرده تا به كامپیوتر Victim نرسد .
reboot : با این انتخاب می توانید کامپیوتر Victim را از نو بوت كنید و ... .
mouse : با انتخاب این گزینه شما می توانید تمام عملیات ماووس را در اختیار كامل خود درآورید ، در سمت راست شش انتخاب به شما پیشنهاد می شود از جمله :
revers mouse button : تغییر دادن لبه تكمه های ماووس یعنی كلیك راست و كلیك چپ .
restore mouse button : به حالت درآوردن تكمه های ماووس .
hide mouse : پنهان كردن نشان گر ماووس در صفحه كامپیوتر Victim .
show mouse : ظاهر كردن نشان گر ماووس در صفحه كامپیوتر Victim .
control mouse : به كنترل درآوردن كامل ماووس و در اختیار گرفتن تمام عملیات اجرائی ماووس .
stop controlling : متوقف كردن كنترل كامل ماووس از طرف شما و همچنین از گزینه mouse trails می توانید نشانگر ماووس را دنباله دار كنید .
گزینه volume settings : با انتخاب این گزینه می توانید به اسپیكرهای Victim ولم داده و صدا را كم و زیاد كنید .
گزینه record mic : با انتخاب این گزینه می توانید میكروفن Victimرو فعال كنید و صدای طرف مقابل رو ضبط كنید .
گزینه time / date : با انتخاب این گزینه می توانید ساعت و تاریخ كامپیوتر Victim رو بدلخواه تغییر دهید .
گزینه extra fun : كه یكی از مهمترین عملیات fun حساب می شود ، شما با انتخاب این گزینه و چهارده پیشنهادی كه در سمت راست به شما می شود كاملا طرف هك شده را به حیرت وادارید و حتی باعث ترس و وحشت وی شوید .
با انتخاب كلید hide desktop icons : تمامی آیكون های موجود در دكستاپ را می توانید محو نمائید .
با انتخاب كلید show desktop icons : تمامی آیكون های موجود محو شده بوسیله شما در دكستاپ را می توانید دوباره نمایان و ظاهر نمائید .
با انتخاب كلید hide statr button : شما می توانید دكمه استارت منوی ویندوز را پنهان نمائید .
با انتخاب كلید show start button : شما می توانید دكمه پنهان شده استارت منوی ویندوز بوسیله شما را دوباره نمایان و ظاهر نمائید .
با انتخاب كید open CD-ROM : شما می توانید درب CD-ROM را پس از پانزده ثانیه مكث Eject نمائید .
با انتخاب كلید close CD-ROM : شما می توانید درب Eject شده CD-ROM را ببندید .
با انتخاب كلید hide clock : شما می توانید ساعت سیستم Victimرا ناپدید كنید ،‌ پنهان كنید .
با انتخاب كلید show clock : شما می توانید ساعت سیستم Victim را كه ناپدید كرده اید رو باز نمایان سازید .
با انتخاب كلید start speaker : شما می توانید اسپیکرهای Victim را روشن کنید .
با انتخاب كیلد stop speaker : شما می توانید عملیات اسپیکرهای Victim را متوقف سازید .
با انتخاب كلید hide taskbar : شما می توانید taksbar های Victim را ناپدید ،‌ پنهان كنید .
با انتخاب كلید show taskbar : شما می توانید taskbar های ناپدید شده Victim از جانب شما را نمایان سازید .
با انتخاب كلید turn monitor off : شما می توانید برق ورودی به مانیتور Victim را خاموش نمائید .
با انتخاب كلید turn monitor on : شما می توانید برق ورودی به مانیتور Victim را كه خاموش كرده اید را روشن نمائید .
گزینه keys fun : كه دارای هشت انتخاب در سمت راست هست و مربوط به fun با كی بورد Victim می باشد .
با انتخاب كلید Num loack off : شما می توانید این كلید از كی بورد Victim را خاموش نمائید .
با انتخاب كلید Num loack on : شما می توانید كلید خاموش شده مذكور را دوباره روشن نمائید .
با انتخاب كلید Caps loack off : شما می توانید این كلید از كی بورد Victim را خاموش نمائید .
با انتخاب كلید Caps loack on : شما می توانید كلید خاموش شده مذكور را دوباره روشن نمائید .
با انتخاب كلید Scroll loack off : شما می توانید این كلید از كی بورد Victim را خاموش نمائید .
با انتخاب كلید Scroll loack on : شما می توانید كلید خاموش شده مذكور را دوباره روشن نمائید .
با انتخاب كلید enable CtrlAltDel : شما می توانید سه كلید جهت restart كردن ویندوز را فعال نمائید .
با انتخاب كلید disable CtrlAltDel : شما می توانید سه كلید مذكوری را كه فعال كرده اید را غیر فعال نمائید .
توجه : با تمامی این تفاصیر شما می توانید fun های مختلفی انجام دهید كه باعث وحشت Victim شود ... .
آخرین گزینه :
گزینه local option : كه دو شاخه اصلی دارد و اولین شاخه دارای پنج گزینه مجزا می باشد كه مهمترین آنها prefernce خ می باشد كه تنظیمات اصلی Client توسط این قسمت انجام می شود . تنظیمات پیش فرض بسیار مناسب می باشد با این حال این امكان برای شما فراهم می شود كه تنظیمات خود را بر روی Client انجام دهید كه توصیه می شود تغییری در تنظیمات Client انجام ندهید و بگذارید با تنظیمات پیش فرض اولیه عملیات را انجام دهد . شما از گزینه های شاخه local option می توانید به Server خود یك سری proxi هائی تعریف كنید كه برای اینترنت اكسپلورر Victim مشكلاتی ایجاد كند ، همچنین می توانید دوباره ویرایش plugin ها را داشته باشید .
دومین شاخه advanced است كه توضیحاتی در مورد commands به شما می دهد و …..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:هک,hack,haker, ] [ 19:29 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت کلیه دوستان و سروران محترم. این وبلاگ در 06/06/1388 به منظور درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی ایجاد شده است که امیدوارم ضمن اینکه از مطالب مندرج در آن استفاده می برید اگر نظر یا پیشنهادی در هرچه بهتر شدن وبلاگ دارید عنوان نمایید . با تشکر رضوانی
آرشيو مطالب
دی 1395
آبان 1395 شهريور 1395 مرداد 1395 تير 1395 خرداد 1395 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 آذر 1393 فروردين 1393 دی 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آذر 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 119
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 51934
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

; selection = window.getSelection(); var pagelink = "

منبع : "+document.location.href+"
لطفا مطلب را با ذکر منبع کپی کنید تا رتبه شما کم نشود !"; var copytext = selection + pagelink; var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.style.position='absolute'; newdiv.style.left='-99999px'; body_element.appendChild(newdiv); newdiv.innerHTML = copytext; selection.selectAllChildren(newdiv); window.setTimeout(function() { body_element.removeChild(newdiv); } ,0);}document.oncopy = addLink;